PDA

Vis full versjon : Sang te Vidar Nisja

jkris
02-08-2007, 17:34
Har lagt ein sang te Vidar eg. Melodien e Kråkevisa.

Me har ein spelar fra Vigrestad, hipp hurra fra Vigrestad
For Vidar han spele for Viking ja, hipp hurra,
Vidar Nisja fra Vigrestad.

Syns an e ganske bra eg, ka syns dokke?

Jetfly
02-08-2007, 23:34
Åm du e me i hordene?

aslak
02-08-2007, 23:37
Jeg liker ideen om å ha en sang til den melodien! En god tradisjonell norsk vise. Kan ikke huske å ha hørt andre synge den heller?

Desverre tror jeg ikke det hjelper særlig å komme med forslagene her, jeg tror ikke de som styrer synginga under kamper følger med på forumet. Du burde maile den til noen i hordene.

VikinGutt
03-08-2007, 00:59
Mulig den blir tatt opp på bortekampene...Der er Hordene flinke...

Hordene er kjent for å var best borte:D
(Så det kommer seg!)

jkris
03-08-2007, 01:02
Eg e medlem i Vikinghordene, og kjenne forsangaren godt, så det va kje derfor eg la an ut her. Eg tenkte bare å hørra ka andre syns om sangen her inne. An burde iallefall vera lette å lera siden sangen kun består av 15 forskjellige ord, og 23 ord totalt.

Forresten så pleie vel Trond å lesa ein del på forumet tror eg, og an e jo me i tribunelivsgruppå, og sidde i styret. Så heilt bortkasta trenge det jo alligavel ikkje ver å legga ut sangar her.

aslak
03-08-2007, 01:33
Jeg snakker bare ut fra tidligere erfaringer ;)

Meihack
03-08-2007, 11:27
Jeg liker ideen om å ha en sang til den melodien! En god tradisjonell norsk vise. Kan ikke huske å ha hørt andre synge den heller?

Desverre tror jeg ikke det hjelper særlig å komme med forslagene her, jeg tror ikke de som styrer synginga under kamper følger med på forumet. Du burde maile den til noen i hordene.
jeg er enig i at det hadde vært en ok melodi å ha en sang til, - men at vi skal "bruke den opp" på en spiller vi enda ikke vet vil spille mye for Viking, er jeg mer skeptisk til....

men melodien er såpass artig at vi kunne kanskje lage en mer generell Viking-tekst til den, ...? evt til en annen spiller/Rosler som e er mer etablert?

teddy
06-08-2007, 12:56
Kråkevisa? Hvilken sang er det?

BobTorvald
06-08-2007, 15:21
"å maen han gjekk seg te veaskog,
hei, falla, til veaskog..." osv...

teddy
15-08-2007, 02:33
Den ja ;) takk skal du ha.