PDA

Vis full versjon : T-skjorter til Brann-Viking

dukster
11-10-2007, 23:39
heisan :)

ser det er mange som har tenkt seg opp til bergen for å se guttane nok en gang lage hakkemos av de røde...

i den forbindelse, skal eg og en kompis trykke opp noen t-skjorter, dette var ment som en liten gimmick fra oss, men etter at mange har uttrykt at dette er en flott ide, har vi bestemt oss for å gi dette tilbudet til alle dere andre som også elsker Viking :D

T-skjorten skal være hvit, med rødt trykk og det skal stå:
"44 år til neste gang"

så til alle dere som har lyst på ei slik t-skjorte, send meg en pm med hvilken størrelse du vil ha.
vi trykker kun opp i Large og Xtra Large, men det passer jo til de fleste av oss.. :D

prisen blir 200kr per t-skjorte.

så spre det glade budskap og løp å kjøp... :p

tenk å hatt 2-300 mann på brann stadion i disse t-skjortene... får frysninger på ryggen av tanken... :D

sigrunn
11-10-2007, 23:46
Tror De fra Bergen dritet i om det er 44 år til, så lenge de nettopp har vunnet gull.
200 kr var også veldig dyrt.

Tribunekultur
11-10-2007, 23:49
Vel, tror mer Bergenserne kommer til å le av dere, så blir vel bare flaut. Er som siggi sier, de har akkurat vunnet gullet og driter i hvor lenge det er til neste gang.

sigrunn
11-10-2007, 23:49
Synes det var dårlig påfunn, nytter ikke å mobbe de der oppe nå vett du, de kjører rundt i gulltaxier, drikker gullløl og går rundt i gulldrakter. Tipper de bare hadde ledd hånslig av dere. Og rød farge blant Viking fansen+ er du gal????

sigrunn
11-10-2007, 23:52
Vel, tror mer Bergenserne kommer til å le av dere, så blir vel bare flaut. Er som siggi sier, de har akkurat vunnet gullet og driter i hvor lenge det er til neste gang.
Godt vi er enige om noe, hehe

Hvis vi skulle stoppet kjeften på disse Bergenserene så hadde det vært med en banne med: "Gratulerer med Gullet"

dukster
11-10-2007, 23:53
for det første.. bergenserene driter i dette?? *ler* get a reality check...

for det andre... om du ikke vil ha, hold kjeft? :) er mange som har lyst på, så om dere ikke har annet enn piss å komme med, så la være?

sigrunn
11-10-2007, 23:55
Det er vel ikke piss? Det er voksne folk som sier sin mening. Tipper mange Vikinger også ler av dere. Så det gjenstår å se.

Tribunekultur
11-10-2007, 23:55
Når du lager en sånn tråd med et slik tilbud må du forvente litt reaksjoner rundt det. Røde farger blant vår vakre mørkeblå farge? Nei takk. Ja, bergenserne driter i det nå som de har vunnet seriegull.

dukster
11-10-2007, 23:59
driter i reaksjonene.. men hvorfor er det slik at om man reagerer negativt på noe, så MÅ man (for guds skyld) få det ut? kan man ikke bare holde kjeft, og la de som faktisk vil ha en kommentere?

og så det sagt.. denne ideen kommer hovedsakligt i fra en som bor i bergen, så for siste gang: bergenserene bryr seg...

sigrunn
12-10-2007, 00:00
Er ikke dette et forum der man gir meninger? Og 200 kr for en t-skjorte ? Skal du tjene på dette eller?

sigrunn
12-10-2007, 00:02
Hvis vi hadde vunnet GULL i Stavanger i år. Hadde du brydd deg om en tshirt fra en i Klanen der det sto . 16 år til neste gang?

dukster
12-10-2007, 00:02
200 kroner kommer rett og slett av at disse t-skjortene blir trykket i bergen, og må sendes ned hit, samt evt andre frakt omkostninger. i tillegg koster trykkplatene som skal brukes litt, uten at eg personligt sitter på de prisene.

sigrunn
12-10-2007, 00:04
200 kr e grapsdyrt for en t-skjorte . 100 kr er mer normal pris

dukster
12-10-2007, 00:05
Hvis vi hadde vunnet GULL i Stavanger i år. Hadde du brydd deg om en tshirt fra en i Klanen der det sto . 16 år til neste gang?
nei.. men om 300 i klanen står med ei sånn t-skjorte, så kan det hende eg hadde brydd meg..

og om du skjønner betydningen av disse 44 årene med venting for bergensere, så skjønner du også hvorfor det er gøy for en Viking supporter å mobbe en bergenser med akkurat dette...

eg husker sist vi tok gull.. er ikke ekstremt mange av dagens brann supportere som kan si det samme...

Tribunekultur
12-10-2007, 00:06
Kunne like gjerne stått 15000 Bergensere med sånn t-skjorte uten at jeg hadde brydd meg.

dukster
12-10-2007, 00:06
200 kr e grapsdyrt for en t-skjorte . 100 kr er mer normal pris
jaja, då får du lage t-skjorter selv da?

dukster
12-10-2007, 00:07
Kunne like gjerne stått 15000 Bergensere med sånn t-skjorte uten at jeg hadde brydd meg.
jaja, da kjøper du ikke t-skjorte da? enkelt og greit

sigrunn
12-10-2007, 00:07
Hehe nettopp. De har nettopp tatt GULL.

Lykke til me salget, tviler du går i pluss

Bekkalokket
12-10-2007, 00:55
Jeg må innrømme at jeg synes dette var et ganske festlig forslag! Dette har vel kanskje i hovedsak noe med å gjøre at jeg er bergenser og heier på Brann, men dog.. 200-300 ekstra mann i rødt og hvitt skader jo ikke i en kamp som dette. Selv om teksten på t-skjorten var "fryktelig provoserende" og ville nok ødelagt enhver gullfest i Bergen, tror jeg ikke mange har bra nok kikkertsyn til å se dette. Alt i alt, gleder meg til dere kommer på besøk! Tenker det blir en tett og spennende kamp som vanlig.

Bekkalokket,
som drikker gullpils i vente på at gullet kommer hem

PelleB
12-10-2007, 02:54
La nå lillebror ferie i fred. Det e kjekt for di at di får prøva å vinne eingang. Brug 200 kr kver på blåe og kvide ark heller, og lag en tifo på bortefeltet, eventuelt någe blått og kvitt stoff. sy sammen en blå og en kvid. fest på en blomsterpinne og vift te du blir blåe i trynet og kvide i auene. Ittepå synge du så høgt du kan at du elske kvitt og blått og viking fk. Få med deg di 800 andre som ska te bergen te å gjør det sama, så får du deg en større orgasme, enn damå du får for t-skjorte salget kan gi deg.

Mattie J
12-10-2007, 11:58
kan bare snakke for meg selv - men jeg syns dette er et elendig påfunn - jeg går på vikingkamp for å SUPPORTERE mitt lag - ikke for å håne en motstander som sannsynligvis vinnere serien

De som går de t-shirtene der de bli latterliggjort både av viking og brannfansen - kan ikke tenke meg det er så kult

MJ

sigrunn
12-10-2007, 22:44
Hvordan går salget Dukster? Klar over at folk kommer til å le seg skakk?

dukster
13-10-2007, 00:18
Hvordan går salget Dukster? Klar over at folk kommer til å le seg skakk?http://www.vikingforum.no/richedit/smileys/YahooIM/19.gif
faktisk går det flott.. men desverre ikke til folk som skal til bergen.. noe eg hadde syntes var gøy... men har solgt ca 30 til nå...

så det finnes folk med samme humor som meg der ute... de er bare ikke på dette forumet :)

sigrunn
13-10-2007, 00:34
Ikke folk som skal til Bergen? Er ikke vitsen din borte da?

Så folk betale 200 kr for å gå med den røde hvite t.skjorten? Litt av ett marked. Tror jeg på starte tskjorte butikk

detvardyrtja
13-10-2007, 07:18
200 er i meste laget. Nfoto.no tar 99,- for t-skjorte med valgfritt trykk, og det finnes sikkert enda bedre tilbud der ute.

Richard
14-10-2007, 03:45
for det første.. bergenserene driter i dette?? *ler* get a reality check...
Hvis Hordene ønsker seg røde og hvite t-skjorter til folkefesten, så selges slike rett utenfor Brann Stadion for en rimelig penge. Vi har også flagg og andre rød/hvite effekter.

sigrunn
15-10-2007, 00:22
Tror rett og slett Dukster dride seg så græli ud atte

aslak
15-10-2007, 09:18
La nå gutten/mannen få selge t-skjorter om han vil. Folk er så jævlig hissige på å kritisere på dette forumet... Hvis dere synes det er en elendig ide så ok, dere trenger ikke lage et stort nummer ut av det. Om dere synes det er for dyrt så er det vel såvidt meg bekjent ingen som tvinger dere til å kjøpe?

Jeg begynner å bli skikkelig lei av å se tråder der en stakkar kommer med et forslag eller en ide eller forteller om noe og det er flere sider med svar som bare inneholder usaklig kritikk.

Tribunekultur
15-10-2007, 11:08
Trodde vitterlig dette var et forum der man får si sine meninger? Du synes vel det er kult med røde farger blant mørkeblått, Nyogtha?

mrhaaland
15-10-2007, 15:45
eg trodde me skulle ferge bergen kvitt å blått.
Noen som har ein lur så me kan ha når me komme inn i bergen.
Mesten så di vikingane så levde for noen år siden.
Det hadde blitt bra tror eg...

aslak
15-10-2007, 16:23
Trodde vitterlig dette var et forum der man får si sine meninger? Du synes vel det er kult med røde farger blant mørkeblått, Nyogtha?
Selvfølgelig er dette et forum der man kan ytre sine meninger, men det betyr ikke at man er nødt til å komme med usaklig kritikk av alle som mener noe annet.

Jeg har ingen planer om å kjøpe t-skjorten det er snakk om, men det betyr ikke at jeg synes personen som lager dem er en idiot eller at jeg føler behov for å skjelle ham ut.

sigrunn
15-10-2007, 17:07
Tror det må litt usakligheter til for at han skal forstå dette. Det kommer jo bare til å drite ute Hordene der oppe og da prøver vi jo å la han ver.

dumlekongen
15-10-2007, 18:09
Tror det må litt usakligheter til for at han skal forstå dette. Det kommer jo bare til å drite ute Hordene der oppe og da prøver vi jo å la han ver.
Kjenner jeg Bergens-turene rett, ja så er det ganske sikker andre fra Hordene som kommer til å drite seg ut mer. Så du trenger nok ikke bekymre deg for at Dukster er den som ødelegger "ryktet" til Hordene.

Ikke rart at enkelte ikke tør å kommr med nye forslag her inne så lenge et par bedrevitere sitter å slenger med leppa(fingrene).

Tror og håper at Dukster ikke tar seg nær av denne svært "konstruktive" kritikken deres og at han og alle andre tør å komme med nye ting om de har noe på hjertet.

Vikingboy_89
15-10-2007, 19:07
Dersom man ikke vil ha t-skjortene, så er det veldig lett å la vær å kjøpe dem.

Homer
15-10-2007, 20:11
veldig lett å la være uansett...

PelleB
15-10-2007, 20:41
Deilig takhøyde her inne.

Gode forslag blir vel tatt godt i mot her inne. Er en del forskjellige syn på både det ene og det andre på dette forumet, og det er bra. Det vil føre til en del uenigheter og gode debatter. Kan vi ikke bare være enige om at vi ikke alltid er enige, og prøve å holde sakligheten på et relativt greit nivå? Å kle seg i motstander fansen sine farger er et av de dårligste forslagene på ganske lenge. Iniativet er bra, tanken bak er ok, men ideen som kom utav det var skivebom. Stå på dukster, neste gang treffer du blink, men ingen grunn til å bli veldig fornærma denne gangen.
Det verste i denne tråden er at Dumlekongen har et altfor godt poeng..

Kjenner jeg Bergens-turene rett, ja så er det ganske sikker andre fra Hordene som kommer til å drite seg ut mer. Så du trenger nok ikke bekymre deg for at Dukster er den som ødelegger "ryktet" til Hordene.

sigrunn
15-10-2007, 21:44

Ikke rart at enkelte ikke tør å kommr med nye forslag her inne så lenge et par bedrevitere sitter å slenger med leppa(fingrene).

Tror og håper at Dukster ikke tar seg nær av denne svært "konstruktive" kritikken deres og at han og alle andre tør å komme med nye ting om de har noe på hjertet.
Jeg har ikke vært på tur med Hordene i Bergen enda, men hvordan er de pleier å drite seg ut ?

Tribunekultur
15-10-2007, 21:50
Har vært i Bergen flere ganger jeg, dog reist utenom Vikinghordene i og med jeg har familie i Bergen. ALdri vært noe problemer med Vikingfansen da.

Vikingboy_89
15-10-2007, 22:16
Er vel somregel noen som pleier å få i seg en god del for mye å drikke, som kan finne på diverse ting og tang som ikke alltid er like hyggelig. Har selv reist med hordene på en del turer, og sitter alt i alt igjen med et positivt inntrykk. Mange kjekke folk, og utrolig kjekkt å være på tur.

dumlekongen
16-10-2007, 01:08
Har og inntrykk av at det stort sett går greit. Men har opplevd at hordefolk har stått å urinert inne i en hage til naboen av Brann Stadion. Personen var dritt full og skillelig fæl i kjeften da eieren sa noe til ham.
Men det endte da og med at han satt i fyllearresten mens kampen pågikk.

Samme turen så presterte en hordene medl å kaste en guttunge i fontenen i Bergen pga at han ropte "Viking e drit,Brann e best"

Dette er hva jeg mener med større utdritning for hordene enn en simpel T-shirt

Tribunekultur
16-10-2007, 11:40
Det der må være mange år siden, dk. Og hvordan kan du vite at han var i Hordene? De siste årene har de blitt eskortert rett til stadion fra båtplassen.

aslak
16-10-2007, 12:15
Tribunekultur: Hvorfor må det være mange år siden? Det er ikke så mange ukene siden sist jeg så overstadig berusede medlemmer av hordene, riktignok på vår egen stadion, men jeg har ingen grunn til å tro at de(re) drikker mindre ute på tur. Heller omvendt.

hansagutten
16-10-2007, 14:49
kjøper gjerne en men bare om det står gullskrift på den.. Tror du virkelig folk bryr seg her i bergen? vi har jo egne sanger om kor latterlig dårlig vi er.. vi elsker ironiske ting mot brann.. send en pm om du kan lage en med gullskrift.. skal ha den på veggen :)

sigrunn
16-10-2007, 21:06
Tribunekultur: Hvorfor må det være mange år siden? Det er ikke så mange ukene siden sist jeg så overstadig berusede medlemmer av hordene, riktignok på vår egen stadion, men jeg har ingen grunn til å tro at de(re) drikker mindre ute på tur. Heller omvendt.
Tror du må lese innlegget til TK en gang til. Han lister jo opp grunnen hvorfor det var tvilsomt de har skjedd de seneste årene. Hordene har hatt eskorte helt frem til inngangen. Forstår du nå?

aslak
17-10-2007, 08:08
Tror du må lese innlegget til TK en gang til. Han lister jo opp grunnen hvorfor det var tvilsomt de har skjedd de seneste årene. Hordene har hatt eskorte helt frem til inngangen. Forstår du nå?
Og på hvilken måte begrenser eskorten alkoholinntaket?

sigrunn
17-10-2007, 17:06
Og på hvilken måte begrenser eskorten alkoholinntaket?
Da tror eg du må lese innleggene en gang til. hvis de har blitt eksotert fram til inngangen så er det vanskelig å springe inn i en hage og hive en i fontenen?? Vet at Hordene har tatt buss de siste årene og kjørt til døra. Og når de tok båt sist ble området ved kaien sperret av og de gjekk inn i busser og ble kjørt rett til inngangen. Forstår du nå eller må du ha enda mer forklaring?? TK nevnte aldri noe om alklholintaket, bare at de måtte være lenge siden siden det er lenge siden Hordene har gått spredd opp til stadion

sigrunn
17-10-2007, 17:09
Har og inntrykk av at det stort sett går greit. Men har opplevd at hordefolk har stått å urinert inne i en hage til naboen av Brann Stadion. Personen var dritt full og skillelig fæl i kjeften da eieren sa noe til ham.

Samme turen så presterte en hordene medl å kaste en guttunge i fontenen i Bergen pga at han ropte "Viking e drit,Brann e best"

Du vet gjerne hvilket år dette er`?

aslak
17-10-2007, 17:21
Da tror eg du må lese innleggene en gang til. hvis de har blitt eksotert fram til inngangen så er det vanskelig å springe inn i en hage og hive en i fontenen?? Vet at Hordene har tatt buss de siste årene og kjørt til døra. Og når de tok båt sist ble området ved kaien sperret av og de gjekk inn i busser og ble kjørt rett til inngangen. Forstår du nå eller må du ha enda mer forklaring?? TK nevnte aldri noe om alklholintaket, bare at de måtte være lenge siden siden det er lenge siden Hordene har gått spredd opp til stadion
Det er ikke godt å si hva tk svarer på når han ikke siterer... Men joda, jeg forsto at han svarte på det med fontenen. Jeg har derimot ingen problemer med å tenke meg at det er like lett for medlemmer av hordene å komme seg unna slike sperringer som det er for andre supportere å gjøre det samme når de er her. Men for all del, jeg vet ingenting om episoden, eller om det var hordenemedlemmer eller ikke det var snakk om.

sigrunn
17-10-2007, 17:45
Når Viking reiser til Oslo for å spille finale eller reiser til Hamburg og spiller kamp. Så VET jeg at alkohol inntaket er det samme om man er medlem eller ikke. Å skylde at disse Hordene er de som drikker er feil feil feil. Mange drita på Start kamp så ikke er medlemmer i Hordene.

Komme seg unna sperringer når de blir kjørt i buss 2,5 m fra inngangen?

aslak
17-10-2007, 18:39
Man kan for eksempel velge å ikke benytte seg av hordenes transportmiddel så unngår man hele "problemet" :)

dukster
17-10-2007, 19:00
takker for tilbakemeldinger, av både den fine og mindre fine typen :)
kunne ikke falle meg inn å bry meg om hva andre folk mener om meg, eller om mine forslag, men det eg bryr meg om, er hvordan folk behandler andre på dette forumet... for de som kjenner meg fra dette og tidligere forum, vet at eg har argumentert kraftigt for at folk må kunne være noe lunde saklig i sin kritikk og ikke bare bruke et anonymt forum til å spy ut litt eder og galle :)

men støtter meg til nyoghta's underskrift:

"Never argue with an idiot. They drag you down to their level, then beat you with experience"

sier ikke at den passer på alle her inne, men noen :)
og eg regner med at du sigrun lurer fælt nå, så skal fortelle deg, 50 t-skjorte solgte, mesteparten til folk som syns dette er en kul t-skjorte, men som til dagligt hverken "menger" seg med Hordene eller andre ihuga Viking supportere.
har til og med fått solgt et par til Vålerengen supportere, bosatt i bergen, som har lovet å bære disse på jobben ut året :p

men enden på visa (som det så flott heter) er jo at det er tvilsomt at eg gidder å komme med noen som helst forslag her inne igjen (og hvem vet, neste forslag kunne vært et knallbra? selv en blind høne kan finne en kald øl innimellom), det være seg "lysende forrettnings ideer", eller sangtekster osv...
og det som eg syns er trist, er at selv om dette er et forum brukt av mange andre enn Hordene, så blir det meste her inne assosiert med Hordene, og venner av meg som leser aktivt her inne, sier det aldri blir aktuelt å noen gang melde seg inn i Hordene, som for dem fremstår med en gjeng: "forbanna drittongar me gedigne fritidsproblem" (mine venners ord, ikke mine)

og kjenner på meg selv, at det å ta flere sesonger med Hordene, er uaktuelt. makan til sneversyne folk, med store fritidsproblemer (mine ord, ikke mine venners) skal man faktisk lete lenge etter.

og ja, eg vet at det er mange flotte folk i Hordene, og syns det er trist at noen skal få ødelegge for de mange.. osv... :)

all ære til nyogtha som gidder å administrere her inne, sikkert ikke bra betalt en gang :)

sigrunn
17-10-2007, 20:28
Det e jo bra med 50 solgte for ditt vedkommende, kan du legge ut et bilde av den her eller?

Litt av en greie du har fått til her, VIF supportere som skal gå med de ut året. All ære til deg.

dukster
17-10-2007, 20:31
eg har desverre ikke bilde av den, da den fortsatt er i bergen...

vif supporterene har vel kanskje et like stort "hat" forhold til brann som oss..
og det er vel kanskje for folk med en spesiell form for humor, hva vet eg?

hansagutten
18-10-2007, 18:02
haha.. skal engen folka gå med det å.. tidig.. uff.. sitter nok en demper på gullfesten dette ja.. lage noen eg å mulig.. sånne blåe med en sølvfarget kongepokal på.. noen som vil kjøpe?

Ikke det lureste en VIF supp kan gjøre i bergen.. kan gå gale da..

http://www.ba.no/nyheter/article3048098.ece

dumlekongen
18-10-2007, 21:45

Du vet gjerne hvilket år dette er`?
Er ikke helt sikker,men det var 4 eller 5 år siden. Og jeg vet at han var og jeg mener han er hordene medlem ennå.

Jeg er på ingen måte imot at det nytes og konsumeres alkohol på turer,men en må kunne oppføre seg som folk selv med litt godt i blodet.