Vis full versjon : Viking rop?
kizza189
16-10-2007, 15:14
Kom på ett nytt rop i dag: Gullet ska heim, heim til stavanger
El Rebel
16-10-2007, 16:45
Moderatorer? Please.! Gi denne krative gutten noen tips..
Hvorfor roper du på moderatorene? Hvis Viking hadde hatt sjanse på gullet hadde det vært et ok heiarop. Bare litt lite fantasifullt synes nå jeg.
Kizza vennligst ikke lag en tråd for hver gang du har en ny idê legg det i en samletråd. Eller lag en samletråd hvis det ikke finnes en lik en. Hvis ikke blir det fullt av "Komann Viking" og lignende tråder.
El Rebel
16-10-2007, 23:04
Hvorfor roper du på moderatorene? Hvis Viking hadde hatt sjanse på gullet hadde det vært et ok heiarop. Bare litt lite fantasifullt synes nå jeg.
Kizza vennligst ikke lag en tråd for hver gang du har en ny idê legg det i en samletråd. Eller lag en samletråd hvis det ikke finnes en lik en. Hvis ikke blir det fullt av "Komann Viking" og lignende tråder.
Hvorfor jeg roper på moderatorene? Jo, om du leser ditt eget innlegg en gang til, skjønner du hvorfor jeg ropte på de.. Er ikke både du og jeg enige om at en ikke skal lage en tråd for hver gang det kommer en ny idè? Så er ikke dette moderatorene sin jobb å rydde opp i dette, istedenfor at sånne som meg og deg diskuterer det?
Tribunekultur
16-10-2007, 23:07
Håper ikke denne brukeren er seriøs. For han tenker nok på samme melodi og sang som Brannfansen sin, noe som forhåpentligvis hadde vært uakseptabelt å synge på stadion.
kizza189
17-10-2007, 15:23
Nei, har ikke tenkt på brann-melodien! Tror du jeg er helt
Hvis du hadde vært helt i vinkel, så hadde du vel kanskje tatt den på en dialekt som blir brukt i Stavanger, der Viking kommer fra.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.