Vis full versjon : Razak Pimpong
Noen som fikk med seg TV2 sporten 21:25 i kveld? En naken Razak Pimpong på scooter inni gangene på Viking Stadion. Vanvittig løye!
Stemningen er i hvertfall på topp og Pimpong ser ut som en skikkelig morsom fyr!
Hahaha. Sa de noe om anledningen? Tapt veddemål med Pereira?
StoneIsland
02-08-2007, 23:55
håper ikke danielsen og gutta så det. litt verdighet må smågutta ha til gode.
VikinGutt
02-08-2007, 23:57
Nok en gang er Viking i media:) Posetivt!!
Dette må jeg få med meg...(fikk ikke sett sporten:( )
nei, var ikke noe forklaring. Tror det var bare Pimpong som ville ha det gøy! Saken var mer om Rosler og om hvordan stemningen er i laget. De spurte folk som Gaarde, Østenstad og Henry Hinna(!!) og mannen som klipper gresset om hvorfor Viking har blitt så mye bedre i år og alle lovpriste Rosler og at det er hans proffe måte å lede et lag. Han skal visst ha bedt mannen som klipper gresset om å kutte det en ekstra 2cm (eller var det la det gro en ekstra 2cm) også!
Det var litt sånn "haha Per Berg og LSK...nå har dere tabbet dere ut" preg over repotasjen også. Østenstad ble spurt på slutten "er du glad at LSK sparket Rosler" og da smilte Egil og sa "ja"
Noen som fikk med seg TV2 sporten 21:25 i kveld? En naken Razak Pimpong på scooter inni gangene på Viking Stadion. Vanvittig løye!
Stemningen er i hvertfall på topp og Pimpong ser ut som en skikkelig morsom fyr!
Han fremstår mer som en klovn spør du meg. Og at de viser det på riksdekkende tv gjør jo ikke saken bedre. Men resten av reportasjen var bra.
BobTorvald
03-08-2007, 07:18
Hehe. noen som la merke til den litt overdrevne sladden? Tror nok Razak betalte TV2 litt ekstra for å lage den så stor, hehe...
Han fremstår mer som en klovn spør du meg. Og at de viser det på riksdekkende tv gjør jo ikke saken bedre. Men resten av reportasjen var bra.
La nå gutta få lov å ha det gøy og flyte på en positiv bølge uten at de blir kritisert for det og. Mange inne på Vikingforumet klager jo pigede uansett. Viking ligger på bronseplass, spiller til tider veldig bra og gjennomtenkt fotball, får minutter på tv skjærmen og omtale i avisene. La oss kose oss. Me sleit nok i fjor te å henge oss opp i detaljer i år.
noen som har tatt det opp, og kan legge det ut på youTube, eller på annen måte, fikk ikke sett det...
nei, var ikke noe forklaring. Tror det var bare Pimpong som ville ha det gøy! Saken var mer om Rosler og om hvordan stemningen er i laget. De spurte folk som Gaarde, Østenstad og Henry Hinna(!!) og mannen som klipper gresset om hvorfor Viking har blitt så mye bedre i år og alle lovpriste Rosler og at det er hans proffe måte å lede et lag. Han skal visst ha bedt mannen som klipper gresset om å kutte det en ekstra 2cm (eller var det la det gro en ekstra 2cm) også!
Det var litt sånn "haha Per Berg og LSK...nå har dere tabbet dere ut" preg over repotasjen også. Østenstad ble spurt på slutten "er du glad at LSK sparket Rosler" og da smilte Egil og sa "ja"
Må bare få pirke litt, det var snakk om 2 mm ikke 2 cm, hehe. Rösler er med andre ord sjefen
Spar meg, la nå guttane få lov te å ha det litt kjekt uden at du ska kritisera di for det.
Eg fekk uheldigvis ikkje sitt det. Må vel betala for å se sporten på tv2 sitt web-tv?
Pimpong kan triksa og, sjekk her (http://fotball.aftenbladet.no/tv/article87840.ece)
De skulle lure Anders Kristiansen, haha! :D
Kan du beskrive den saken litt mer? Hørtes litt artig ut.
Pimpong kan triksa og, sjekk her (http://fotball.aftenbladet.no/tv/article87840.ece)
Kunne litt den karen ja. Mener enda at Røsler burde satse mer på både Pimpong og Ødegaard istedenfor de trege Berg og Gaarde.
MacGyver
19-08-2007, 00:08
Kan du beskrive den saken litt mer? Hørtes litt artig ut.
Det var klart for trening, da de andre på laget sa til Anders at Uwe ville snakke med han.
Anders gikk opp og spurte om Uwe ville snakke med han. Nei, sa Uwe, som og var med på denne lille spøken. Da Anders kom ned igjen så kjørte Razak naken rundt på hans moped. He he :D
Kanskje en dag vil de disse ablegøyene og morsomhetene,komme oss til gode med bedre spill,??!Men hittil har klovneriene ikke vist seg og ha noe med godt vikingspill og gjøre utpå banen,vi taper desverre mot antatt dårligere lag og det er en stor svakhet
http://fotball.aftenbladet.no/eliteserien/article87598.ece
Stem Pimpong fram på triksekonkurannsen =)
Jokkis90
12-03-2008, 17:01
Pimpong til Aalesund?
i første grad på utlån.
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article1677060.ece
Håper det bare blir ett utlån, har sansen for han. Og tror at hvis han får mer spilletid og selvtillit kan han være veldig god for oss etterhvert.
Håper det blir salg.. Synes Pimpong har vært veldig skuffende i Viking.
Støtter meg til Milburn når det gjelder salg. Jeg har aldri skjønt Vikings plan med å hente ham. Det har alltid vært usikkerhet rundt hvilken posisjon han skulle ha i klubben, hvordan han skulle brukes, osv. Typisk Viking-kjøp, der de finner en spiller, tenker "han er jo god", og slår til. Heldigvis han den mentaliteten endret seg.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.