Vis full versjon : Tifo show til Trygve Nygaard og Søren Berg siste runde
Viking 4 ever
29-10-2007, 11:08
Etter som Trygve nygaard nå går til Haugesund og Søren berg vender hjem til Danmark til gamle klubben sin, syns jeg de fortjener et skikkelig tifo show på Lørdagens kamp mot Vålerenga. Dette burde blitt markert skikkelig
Vikingboy_89
29-10-2007, 17:47
Jepp. Her bør TIFO gruppa komme opp med noe. En stor skam å ikke markere at Trygve og Søren forsvinner.
kizza189
29-10-2007, 20:30
Jepp. Her bør TIFO gruppa komme opp med noe. En stor skam å ikke markere at Trygve og Søren forsvinner.
Helt enig! Noen ideer`??
Tviler på det blir noe tifo, er ikke mangen mann i tifo gruppa etter det jeg har hørt.
Blir nok lide TIFO tipp eg i og med at det bare e 2 mann i den gruppå. Men ja det hadde vært konge med og på sin plass med TIFO te de guttane.
Hva skjedde? De var flinke i fjor. Hvor ble det av medlemmene?
There´s only one KEANO
30-10-2007, 11:34
I fjor var det vel stort sett Viking Ultras som sto for tifo på stadion. Men disse ble oppløst pga gisle, og di fleste av disse (om ikke alle) har meldt seg ut av hordene. Disse personene som var med i Viking Ultras prøvde å farge tribunen, men ble hindret av både hordene og gisle.
I fjor var det vel stort sett Viking Ultras som sto for tifo på stadion. Men disse ble oppløst pga gisle, og di fleste av disse (om ikke alle) har meldt seg ut av hordene. Disse personene som var med i Viking Ultras prøvde å farge tribunen, men ble hindret av både hordene og gisle.
Dette er rent tull.
Viking Ultras var faktisk Hordenes TRIBUNELIVSGRUPPE. Ultras-navnet var mer eller mindre tilfeldig valgt.
VikingKebab
30-10-2007, 18:03
Hvis noen av de tifo folkene er brukere på dette forumet, vil jeg bare si ay jeg gjerne er med å hjelper til med å lage noe i stand. Torsdag og fredag etter kl.15.30 passer meg perfekt til å hjelpe til.
Alle som ønsker å bidra burde ta kontakt med noen av styremedlemmene i hordene, og høre hvordan det står til, eller hvilke planer som er for tifo i framtiden: http://www.vikinghordene.com/index.cfm?id=101020 Her finnes telefonnummer og e-post.
Tribunekultur
30-10-2007, 22:09
Dette er rent tull.
Viking Ultras var faktisk Hordenes TRIBUNELIVSGRUPPE. Ultras-navnet var mer eller mindre tilfeldig valgt.
Du som farer med tull her, Tifo-gruppen het Viking Ultras.
Dette er rent tull.
Du som farer med tull her, Tifo-gruppen het Viking Ultras.
Ja, det gjorde den, og jeg sa ikke noe annet. Eneste jeg sa var at navnet var tilfeldig valgt.
EDIT: Sorry! Gjorde en meget stygg feil ja, er ikke helt på hogget. Når jeg skreiv tribunelivsgruppe mente jeg Tifo-gruppe. Beklager.
Tribunekultur
30-10-2007, 22:44
Ble bestemt på et møte, så vil ikke si det var tilfeldig.
Ble bestemt på et møte, så vil ikke si det var tilfeldig.
På dette møtet ble en rekke navn nevnt, og Ultras ble valgt uten å tenke på så mye hva betydningen av Ultras er, eller hva folk vanligvis forbinder Ultras med.
Tribunekultur
30-10-2007, 22:52
Oright fella, trodde det ble diskuterte og valgt. Men om jeg tar feil, så beklager jeg det.
Faen tragiskt at en klubb som kjemper om medalje hele året og har vært i eliteserien såpass lenge ikke har ett par skikkelige tifoer iløpet av året.. Men er vel ikke rett av meg å klage jeg gjør ikke akkurat noe med det :P
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.