Vis full versjon : Ukultur
Nå tar jeg opp dette en siste gang, håper jeg. Kommer sikkert kommentarer med hvorfor jeg ikke tar det opp med Hordene, men det har blitt tatt opp tusen ganger før og jeg ser ikke poenget i det når de tydeligvis ikke har gjort noe med det. Jeg er så forbanna lei av å se folk komme dettende ut av båten til stadion, hva er greia med å være mest mulig dritings på kampene? Jeg ser ikke poenget med å sette seg på Beverly i 1 tiden, drikke mest mulig for å så å dra på Mexico, ta seg sprit og bli så kanon at man knapt kan huske man har vært på pub før matchen i det hele tatt. Jeg er direkte oppgitt over å se at det finnes så mye nisser på tribunen vår som det gjøres, men det som er fakta her er at mange va de som kommer slik på kampene er folk som er "i kjernen" av Hordene som aldri kommer til å få seg en reprimande, noe som irriterer meg. På Søndag håper jeg at man overser alle disse idiotene og heller skaper et helvetes liv på tribunen, vi er i hvert fall klar. Eneste jeg frykter er at nye sanger vil bli nedstemt av visse personer, noe jeg ikke vil skal skje. Har snakket med så mange i de siste som mener det er mer begravelsesstemning i Hordene enn hva det finnes av god stemning, og det er direkte flaut.
KOM IGJEN, VIKING!
støttes så til de grader!
Med all denne klagingen innad i Hordenes rekker, hvorfor prøver man ikke å kuppe årsmøtet eller noe? Hiv ut det gamle blodet på toppen og få inn nytt. Ikke mer Oftedal eller Fiskebekk, men nye ledere.
dumlekongen
21-07-2009, 15:56
Med all denne klagingen innad i Hordenes rekker, hvorfor prøver man ikke å kuppe årsmøtet eller noe? Hiv ut det gamle blodet på toppen og få inn nytt. Ikke mer Oftedal eller Fiskebekk, men nye ledere.
Men da må det være ledere som er villig til å ofre så mye som disse 2 har gjort.
Fordi folk som regel bare er tøffe med tastaturet? Forøvrig ble Oftedal stemt ut at styret før sist sesong. Ellers er det vel få som innser hvor mye arbeid Fiskebekk legger ned i Hordene. Jeg er nesten sikker på at det arbeidet han nedlegger kunne tilsvart en 100% stilling og samtidig står Hordene solid når det kommer til det organisatoriske og økonomiske fordi han gjør så mye arbeid som han gjør.
Ellers kan det vel kanskje stilles spørsmål til andre styremedlemmer som står veldig lite fram. Husker blandt annet når oftedal ble stemt ut at flere av de som stilte skulle gjøre en innsats på tribunen og at det var der de skulle gjøre noe, har det skjedd noe?
Det kunne vel kanskje vert en ide å utnevne en egen tribuneleder? En som har ansvaret for å komme med tiltak for at Hordene ska bli bedre og større på tribunen?
Men da må det være ledere som er villig til å ofre så mye som disse 2 har gjort.
Selvsagt. Og som er mer oppdatert på hva som synges enn nevnte Oftedal, som i fullt alvor mente at "dommerjævel" var en saga blott.
Tror faktisk jeg aldri har sett Oftedal aktiv på tribunen som sanger, derfor synes jeg det er rart at han får være pressetalsmann for Hordene. Jeg vil mer at en som er pressetalsmann er en som kjenner tribunen, ikke en som pleier sitte på kampene og som aldri bidrar aktivt. Men for all del, Fiskebekk gjør en glimrende jobb og kan gjerne fortsette. Er heller andre steder jeg skulle ønske ting var litt annerledes, har ikke blitt helt som jeg hadde trodd denne sesongen. Jeg føler at tribunelivet blir veldig nedprioritert fra styret sin side, virker som om det er mer populært å tjene mest mulig penger på ting&tang. Ja til mer tribuneliv!!!
fantavigå
23-07-2009, 00:35
Stå på capo. få me deg mest mulig opp på det feltet som er interessert i å lage den stemningen stavangers stolthet i 110 år fortjener. Driver å mobiliserer dem jeg vet er sugne på ekte tribuneliv.
Herlig, fantavigå. Få med folk på Søndag, vi trenger å vise oss fra vår beste side på tribunen for en gangs skyld.
Synes faktisk dette problemet har bedret seg de siste kampene. Har ikke sett så mange overstadig berusa supportere på stadion hverken hjemme eller borte, så kanskje Hordene har tatt tak i dette problemet en gang for alle? Isåfall er det kjempebra og et steg i riktig retning. Vi får også skryt på diverse tribuneforaer av bergensere som mener vi var bra sangmessig i Bergen og at vi aldri har vært så bra der som nå. Dog morsomt å lese at de utpeker en liten gjeng som tok kontroll over hele feltet, morsomt å bli lagt merke til av trasige bergensere.
Kan bli morsomt fremover!!
Jeg så kampen fra sofaen, og var veldig fornøyd med hordenes innsats. Trodde ikke at det skulle bli så mange med tanke på at det var en mandagskamp... Var forresten også fornøyd med Vikings innsats.
fantavigå
18-09-2009, 16:04
Så også kampen på tv. Kunne ikke reise pga jobb. Merket at det var deler av feltet som tok mest av. Men savner mye mer bruk av flagg når vi først reiser så mange som vi gjør til Bergen og Kr.sand. Få inn masse flagg som vaies gjenom hele kampen. Se på kjernen borte i år, de ser mektige ut. På neste års sangmøte bør det komme mer sanger som det kan synges lenge på a la "me e mørkeblå". Sier ikke nei til et par som kan hoppes til og. Det er helt sinnsykt fett å se fans som hopper i takt mens de synger. Vet ikke om det er vits å skrive det her engang, virker som vi er 4 stk som leser og skriver her.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.