PDA

Vis full versjon : vikinghordene.com

mrhaaland
22-11-2007, 17:19
eg husker på den sida så me hadde i 2004 var det linker til noen sanger. Og mange fine bilder. eg etterlyser det. det e kjekt å ha noen av di der med ein okse så får bank av store bror. Kjekt å ha nå du bor midt i på jæren. Kan noen vere så snill å legge di ut?

clockh
22-11-2007, 19:44
Savne bilde linken ja

Tribunekultur
19-03-2008, 12:29
Gadd ikke lage ny tråd siden vi allerede har en om Vikinghordene.com. Cred til de som driver siden nå, den er jo oppdatert så og si nesten hver dag, og det er veldig bra. Fortsett sånn!

mrhaaland
19-03-2008, 13:11
ja. Det er veldig bra.
Men savne forsatt galleri.

B-Gjengen har egen web tv kanal, etter hver kamp. Det e noge me og kunne hatt.

Men det er mye bedre nå en det va tiligere

Dudders
19-03-2008, 13:13
ja, det er en som legger ut linker til nyheter fra Viking i media hver dag og Trond legger ut nyheter om Hordene. Nå har eg akkurat begynt med bloggen min som eg vil skrive om minst en gang i uken og tabelltips begynner på lørdag. Har vært litt dårlig med saker fra min side, og siden eg er faktisk redaktøren for siden så vil dere høre mer fra meg fra nå av.
Her kan du lese min første blogg for sesongen!

http://www.vikinghordene.com/index.cfm?id=183208

Ultras79
20-03-2008, 21:41
Det er utrolig hvor store fremskritt denne siden har tatt i vinter. All ære til dem som har tatt tak. Det var en stund det ikke var vits å gå innom siden og man kunne bare gå rett inn i forumet. Nå blir den derimot oppdatert hver dag. Bra jobbet!

viking_68
28-03-2008, 16:16
Jeg er utrolig imponert av de som driver Hordene siden. Oppdateringene er jo mange ganger til dagen !

kakao
28-03-2008, 18:02
Fantastisk det som skjer med siå for tiå!! Hyllest te deg/de som drive og oppdatere mange ganger te dagen.. Blei het sjokka når eg gjekk inn der nå istad øve kor mye nytt der va..

Takk!