Vis full versjon : Tribuneliv 2010
fantavigå
09-12-2009, 19:44
Ideer ?
Ønsker ?
Sangforslag ?
Meninger ?
Regner med at ståplassene begynner på rad 13 på F-feltet også neste år, Idiotisk som det er. Selv har jeg fått en del bekjente som sitter litt strødd rundt på stadion, og som jeg vet er interesserte å delta som syngende fans, til å skifte til F-feltet. Råder alle dere andre som kjenner folk dere vet kommer til å delta, til å lokke dem over på feltet. Samme om de vil bli medlem av hordene eller ikke. Kom bli med, syng for byen og laget vi er så stolte av.
fantavigå
19-01-2010, 03:18
Blir det noe sangmøte før sesongen starter ? Finnes Tifo gruppen enda ?
Offshoretiger
22-01-2010, 21:29
Når jeg er skikkelig i stemning på stadion er det ofte jeg synger med selv om jeg holder til på G feltet. Synd at jeg ikke kan sangene skikkelig da. Ligger de ute noen plass på nettet?
Blir det noe sangmøte før sesongen starter ? Finnes Tifo gruppen enda ?
Er vel ganske lenge siden sist det ble arrangert sangmøte før sesongen, men det er jo absolutt noe som bør tas opp igjen!!
Ellers kan jeg si at tifogruppen eksisterer, men desverre i en litt redusert utgave....
fantavigå
31-01-2010, 16:24
Etter treningskampen mot RBK, en uke før seriestart, i 2008 ble det arangert sangmøte på sportscafeen. Så det er ikke så veldig lenge siden nei.
Lett forstålige sanger.
Bedre forsøk på lyder ol. som får med resten av publikum.
MER effekter. Plakater. Flagg ol.
Når Viking spiller hjemme er det fordelaktig at tribunene (ikke bare rundt hordene) er MØRKEBLÅ. Det i seg selv bør gi spillere mot, og ta motet fra motspillere. :)
cheers
fantavigå
20-02-2010, 18:14
MER effekter. Plakater. Flagg ol.
Enig .................
Blir vel nok en spennende tribunesesong dette her.
Synes egentlig at alle bare skal gi faen i å bry seg om hva sidemannen synes denne sesongen, her er det bare til å bruke stemmen for å løfte laget fram til seier. Vi er kanskje ikke størst, ikke best, men vi er da for faen ikke de dårligste heller. Jeg har hatt troen på Hordene i mange sesonger nå, jeg har nesten gitt opp men det finnes fortsatt et lite håp om at vi kan ta et lite steg opp denne sesongen. Alt er avhengig av at det er en aktiv tribunegruppe og at styret tar tribunelivet på alvor denne gangen. Vi har ligget i dvale alt for lenge, nå er det på tide at vi våkner opp og innser hvor dårlige vi har vært. KOM IGJEN, KJØR PÅ FOR VFK!!!!
fantavigå
05-03-2010, 20:45
Klapp klapp klapp
Har du tatt turen opp til Hordene, eller holder du deg fortsatt litt i bakgrunnen, fantavigå? Såvidt jeg husker sto du ikke med Hordene, men satt lenger nede.
fantavigå
07-03-2010, 14:12
To rader ned forbi.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.