PDA

Vis full versjon : Selger Hordene medlemslistene sine?

gare
18-03-2008, 10:31
I går ble jeg oppringt av en jente som henviste til Hordene og Viking, og lurte på om jeg ville abonnere på Rogalands Avis.
Nå vet ikke jeg om det fremdeles er noe samarbeid mellom Hordene og RA, men jeg er ikke glad for å bli oppringt på den måten.

Er det flere som har opplevd dette?

Nå har jeg muligens akseptert dette i og med at jeg er medlem i Hordene, men det trenger ikke bety at jeg liker det.

Vikingboy_89
18-03-2008, 11:57
En stund siden det har skjedd med meg. Kanskje de setter inn en ny offensiv i disse dager. Takk for advarselen uansett, nå tar jeg ikke telefonen om et ukjent nummer ringer ;)

Brandur
18-03-2008, 14:17
Jeg ble ringt opp i fjor, synes det var merkelig for vi abbonerer på RA hjemme.

Vikingboy_89
18-03-2008, 23:29
Hmm. Kom over dette innlegget på denne siden: http://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t773508-100.html

Geir M skriver: (4.øverste innlegg)
"Det som overrasket meg er hvor lettlurte folk faktisk er. Alt mantrenger er en god grunn til at man ringer og man er home safe. Viselger litt rogalands avis også og de sponser viking. Vikingsuporternesfanklubb heter viking hordene og vi fikk lister med alle medlemmeneder. Det var dritlett å selge til dem. Var bare å smigre de litt og siat supporternes støtte var den viktigste og at uten dem ville det joikke vært noe viking etc. Så sier vi at fordi dem støtter viking ogfordi vi i rogalands avis også sponser de, så har vi satt sammen etspesielt tilbud bare for de som er med horden. ......og vel, det får dejo. Istedenfor å måtte betale 150 kr mnd. for et helårs, og 50 kronerførste måneden, så får de 150 kr mnd. hele året. Så tilbudet erdårligere enn det vanlige tilbudet og hordenlistene er skikkeliggullkantede å selge til. Jeg overdriver ikke hvis jeg sier 5 ganger sålett å selge til, trolig enda lettere."

Ganske skremmende om dete faktisk stemmer. Ble forresten oppringt kl 21 i kveld av RA hvor de forsøkte å prakke tilbudet på meg. Helt på tryne ettersom de har ringt meg utallige ganger før, og jeg sier det samme hver gang. "ikke interessert, trenger ikke ringe igjen"

mrhaaland
18-03-2008, 23:52
Di ringte te meg og i dag.
Det gjør di kvert år og di får akorat det samme svaret.
Nei takk

Brandur
19-03-2008, 00:25
De ringte meg og i dag, merkelig at de ikke ser hvem som har abbonoment. Og at de prøver å selge avisen til en som jobber i avisen de selger.

mrhaaland
19-03-2008, 00:53
Eg e under 18, di Tror eg

Tribunekultur
19-03-2008, 01:07
De ringte meg og i dag, merkelig at de ikke ser hvem som har abbonoment. Og at de prøver å selge avisen til en som jobber i avisen de selger.
Hehe, har vel en så ganske chill jobb du ;)