PDA

Vis full versjon : GLEM GULLET SKA HEM SANGEN

fanten
21-03-2008, 05:56
YES..NÅ STARTE DET SNART!!
i år har eg tro på at hordene tar ennå 4-5 steg mot å nå sitt potensiale,lidenskapen e der

men i tilleg te å ha varierte melodier og rop for spelere og trener,synes eg me kunne trengt ein heilt herlige gullsang
så mitt forslag e ein liten twist på hans petter hansens stavanger sangen : http://www.youtube.com/watch?v=ROVDinf9J0U

den sangen der,bare med denne teksten her istedet :

DET E PÅ VEI HJEM TE STAVANGER
ITTE MANGE LANGE ÅR
DET VILLE SE SEG OM I NORGES LAND
Å DET KAN EG JO FORSTÅ
EG HAR SAVNA DEG I BYEN
Å TIÅ LEGDE INGEN SÅR
MEN UANSETT SÅ E DET OVER NÅ
FOR GULLET KOMME HJEM I ÅR

ÅÅÅ STAVANGER,DET E DITT HJEM
DET BLIR GODT Å KOMMA HJEEEM
ÅÅÅ STAVANGER,E GULLETS LAND
DET E KOMMEN FOR Å BLI DENNE GANG

eg tror dette kunne blitt den herligaste sangen på nogen så helst stadion i norge i 2008
den e lokal.ingen andre klubber har lik,någe som kjennetegne de fleste sanger/rop

me kunne printa ut på ark og øvd ann inn på sangmøte itte RBK kampen
ittekvert som ann sitte hos oss horder på kamp,kunne me lagt ark på andre seter på E,F,G feltå osv
der e potensielle sangfugler e de fleste som sitte der

me ein egen sang kunne me overaska de andre supporterene i tippeligaen som ser på oss som ganske "simple"
bare ein tanke,men før dokk spyr,syng det øve i håvet et par og tjue ganger...det passe jækla bra

ps! eg vett det blei gjort forsøk på å gjør hans petter låtå det allsang ei god stund,men allikavel tror eg det her hadde blitt ein
passande og bra sang og melodi og synga for hordene uten verdens høgaste volum som overdøve det mesta

sorry eg skreiv bokmål

fanten
21-03-2008, 05:57
haha,dialekt meine eg..trøtt

Homer
21-03-2008, 16:16
Ikke dårlig det forslaget der. Er bare usikker på om folk på langsidene får ut det velkjente eplet av halsen, men det er noe som gjenstår å se.

Vikingboy_89
22-03-2008, 00:39
Absolutt ikke det dummeste forslaget jeg har lest på forumet. Folk kjenner til melodien fra før, og teksten er ikke for vanskellig heller.

Generelt for alle sanger føler jeg langsidene er med kun når Viking byr opp til festspill på banen. Ergo, Vi i hordene bør først og fremst stå på å lage så mye liv vi kan, så får "goasane" på langsidene bli med når det passer dem (forhåpentligvis oftere i gullsesongen 08)

dumlekongen
22-03-2008, 10:05
Absolutt ikke det dummeste forslaget jeg har lest på forumet. Folk kjenner til melodien fra før, og teksten er ikke for vanskellig heller.

Generelt for alle sanger føler jeg langsidene er med kun når Viking byr opp til festspill på banen. Ergo, Vi i hordene bør først og fremst stå på å lage så mye liv vi kan, så får "goasane" på langsidene bli med når det passer dem (forhåpentligvis oftere i gullsesongen 08)
Jeg sitter på langsiden. Bare lurte på hva som kvalifiserer meg til "goas" og hva det betyr.

kilden
22-03-2008, 23:19
har sendt an på sms te Hans Petter Hansen :)

mrhaaland
22-03-2008, 23:27
Veldig bra sang.
Det er ikkje meir å sei om den.
Kan bli ein slager vist folk bare vil

casper
24-03-2008, 11:54
Fra Sandnes te Hillevåg, fra Sola te Randaberg Torg. Heile Jæren veit at gulle ska heim... Heim te Jæren..

fanten
25-03-2008, 16:16
KOM ANN KJELL

få med folk på ann, denne her hadde blitt classic :)

fanten
25-03-2008, 16:17
e enig i det han eine seie her

tror langsidene komme ittekvert som hordene bler viddlere

Beck
25-03-2008, 19:02
KOM ANN KJELL

få med folk på ann, denne her hadde blitt classic :)
Ikke dumt forslag du har, men kan jo se om Hans Petter lage en ny versjon...... Bare ikke melodien legges så høyt at halvparten detter av! Når det er en del tekst, vil det nok ta lenger tid å få folk til å lære sangen, men melodien sitter jo

fanten
27-03-2008, 04:51
se bakpå ROGALANDS AVIS idag(torsdag),haha teksten blei "gledesprederen" på "på traden" bakpå aviså jaffal :)

tror ann hadde reeeeeeeeeeve