fanten
21-03-2008, 05:56
YES..NÅ STARTE DET SNART!!
i år har eg tro på at hordene tar ennå 4-5 steg mot å nå sitt potensiale,lidenskapen e der
men i tilleg te å ha varierte melodier og rop for spelere og trener,synes eg me kunne trengt ein heilt herlige gullsang
så mitt forslag e ein liten twist på hans petter hansens stavanger sangen : http://www.youtube.com/watch?v=ROVDinf9J0U
den sangen der,bare med denne teksten her istedet :
DET E PÅ VEI HJEM TE STAVANGER
ITTE MANGE LANGE ÅR
DET VILLE SE SEG OM I NORGES LAND
Å DET KAN EG JO FORSTÅ
EG HAR SAVNA DEG I BYEN
Å TIÅ LEGDE INGEN SÅR
MEN UANSETT SÅ E DET OVER NÅ
FOR GULLET KOMME HJEM I ÅR
ÅÅÅ STAVANGER,DET E DITT HJEM
DET BLIR GODT Å KOMMA HJEEEM
ÅÅÅ STAVANGER,E GULLETS LAND
DET E KOMMEN FOR Å BLI DENNE GANG
eg tror dette kunne blitt den herligaste sangen på nogen så helst stadion i norge i 2008
den e lokal.ingen andre klubber har lik,någe som kjennetegne de fleste sanger/rop
me kunne printa ut på ark og øvd ann inn på sangmøte itte RBK kampen
ittekvert som ann sitte hos oss horder på kamp,kunne me lagt ark på andre seter på E,F,G feltå osv
der e potensielle sangfugler e de fleste som sitte der
me ein egen sang kunne me overaska de andre supporterene i tippeligaen som ser på oss som ganske "simple"
bare ein tanke,men før dokk spyr,syng det øve i håvet et par og tjue ganger...det passe jækla bra
ps! eg vett det blei gjort forsøk på å gjør hans petter låtå det allsang ei god stund,men allikavel tror eg det her hadde blitt ein
passande og bra sang og melodi og synga for hordene uten verdens høgaste volum som overdøve det mesta
sorry eg skreiv bokmål
i år har eg tro på at hordene tar ennå 4-5 steg mot å nå sitt potensiale,lidenskapen e der
men i tilleg te å ha varierte melodier og rop for spelere og trener,synes eg me kunne trengt ein heilt herlige gullsang
så mitt forslag e ein liten twist på hans petter hansens stavanger sangen : http://www.youtube.com/watch?v=ROVDinf9J0U
den sangen der,bare med denne teksten her istedet :
DET E PÅ VEI HJEM TE STAVANGER
ITTE MANGE LANGE ÅR
DET VILLE SE SEG OM I NORGES LAND
Å DET KAN EG JO FORSTÅ
EG HAR SAVNA DEG I BYEN
Å TIÅ LEGDE INGEN SÅR
MEN UANSETT SÅ E DET OVER NÅ
FOR GULLET KOMME HJEM I ÅR
ÅÅÅ STAVANGER,DET E DITT HJEM
DET BLIR GODT Å KOMMA HJEEEM
ÅÅÅ STAVANGER,E GULLETS LAND
DET E KOMMEN FOR Å BLI DENNE GANG
eg tror dette kunne blitt den herligaste sangen på nogen så helst stadion i norge i 2008
den e lokal.ingen andre klubber har lik,någe som kjennetegne de fleste sanger/rop
me kunne printa ut på ark og øvd ann inn på sangmøte itte RBK kampen
ittekvert som ann sitte hos oss horder på kamp,kunne me lagt ark på andre seter på E,F,G feltå osv
der e potensielle sangfugler e de fleste som sitte der
me ein egen sang kunne me overaska de andre supporterene i tippeligaen som ser på oss som ganske "simple"
bare ein tanke,men før dokk spyr,syng det øve i håvet et par og tjue ganger...det passe jækla bra
ps! eg vett det blei gjort forsøk på å gjør hans petter låtå det allsang ei god stund,men allikavel tror eg det her hadde blitt ein
passande og bra sang og melodi og synga for hordene uten verdens høgaste volum som overdøve det mesta
sorry eg skreiv bokmål