Vis full versjon : Årsmøte 25. Mars
Ja, regner med at alle her stiller opp til årsmøtet den 25. Mars for å si hva de mener og høre på visjonen til Hordene for kommende sesong? Det har til tider vært en stor klagemur rettet mot Hordene, hvor jeg inkludert har vært veldig negativ til enkelte ting - Jeg anbefaler alle å stille opp på årsmøtet i Mars for å si hva dere mener, for det skjer ingenting så lenge alt blir skrevet på nettet av anonyme personer.
Møt opp de som kan!
dumlekongen
01-03-2010, 15:28
Støtter opp om Capo`s oppfordring her. Det er veldig lett i klage her på forumet, men nå har alle som er misfornøyde med Hordene en mulighet til å ytre sin mening og en mulighet for å gjøre sitt til at Hordene blir en bedre supporter gruppe.
Og for oss som bor et laaaaaaaangt stykke unna og ikke har muligheten ... kan vel dere andre ta ansvar og snakke om stemningen på forumet og hvordan den er? Makten er herved deres ;)
fantavigå
17-03-2010, 12:51
"På årsmøtet vil de såkalte Ultras grupperingen få tale sin sak, der medlemmene kan si sin mening."
Blir spennende å se om noen disse såkalte ultras grupperingene stiller opp på dette såkalte årsmøte på den såkalte fredagen :)
Fikk Ultrasbetegnelsen fjerna, etter som om vi ikke ser på oss selv som Ultras.
fantavigå
17-03-2010, 14:56
Samtidig så er andre som går med planer om å danne Ultras-gruppering også velkomne til dette årsmøte. Selv om jeg tviler hardt på at det eksisterer noen av dem.
Joda. Vigdis ble stemt inn i styret, Kjell og Fredrik beholdt plassene sine. Den glade gjengen på rad 19 fikk beholde sine sesongkort uten protester i det hele tatt. Alt i alt et vellykket årsmøte.
fantavigå
29-03-2010, 16:59
Herlig. La oss håpe det ikke blir noe tull, som igjen leder til Lillestrøm-tendenser og utestengelser. Vi trenger virkelig enhver som vil bidra på feltet.
KallePalander
30-03-2010, 21:07
Herlig. La oss håpe det ikke blir noe tull, som igjen leder til Lillestrøm-tendenser og utestengelser. Vi trenger virkelig enhver som vil bidra på feltet.
Lenge siden de begynte med Lillestrøm-tendenser her. Gisle Gris har nok av usaklige utestengelser på kappen allerede.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.