PDA

Vis full versjon : Årsmøtet

Tribunekultur
11-04-2008, 21:38
Fredrik og Steini gjenvalgt, mens Kjell ble stemt inn og Rune Oftedal må gå ut av styret, slik jeg forsto det. Fredrik knuste alle de andre og hadde nesten dobbelt så mye stemmer. Meget bra oppmøte i år!!

Jeg er MEGET godt fornøyd med at Kjell ble valgt inn i styret. Fantastisk!!

Dudders
12-04-2008, 02:02
Ja, Fredrik fikk 99 poeng på første, mens Steni fulgte på andre med 55 poeng eller noe. Så klar seier til Fredrik. Er bra at Kjell er i styret nå, siden eg tror han har mye positivt å bidra med!

olec
12-04-2008, 08:57
Ser ingen ting om dette på hjemmesiden til Vikinghordene. Positivt med en ny i styret, men der burde vært 2. Dette er ikke nok for at jeg melder meg inn igjen!!!!

Vikingboy_89
12-04-2008, 10:11
Sikkert bra med nytt blod inn. Og Kjell: Legger du ned like mye innsats i styret som du roper på stadion, ja da er vi Norges beste supporterklubb før sommeren

kilden
12-04-2008, 11:21
Referat kommer snart........

Nå er det 4 i styret som bare komme til å jobbe med tribuneliv

Olliges
12-04-2008, 11:29
Er det noen som kommer til å jobbe med kulturen i Hordene?

kilden
12-04-2008, 11:32
Er det noen som kommer til å jobbe med kulturen i Hordene?
Det skal hele styret jobbe med. Hvis du har tips send til styret@vikinghordene.com så tar vi det opp ved neste styremøte.

Beck
12-04-2008, 13:34
Sikkert bra med nytt blod inn. Og Kjell: Legger du ned like mye innsats i styret som du roper på stadion, ja da er vi Norges beste supporterklubb før sommerenhttp://vikingforum.no/richedit/smileys/YahooIM/25.gif
Ska bidra eg, det hette jo Viking te me dør......så får me se kor møje eg forkorte levealderen min med!

Tribunekultur
12-04-2008, 19:12
Enig med Vikingboy. Kjell kommer til å gjøre en fantastisk jobb, og han er en av de personene i Hordene som er mest aktive på feltet, så han kommer til å gjøre en kjempejobb som styremedlem. Gleder meg til fortsettelsen.

Ultras79
12-04-2008, 19:13
Referat kommer snart........

Nå er det 4 i styret som bare komme til å jobbe med tribuneliv
Veldig bra å få en ny mann inn i styret og at 4 stk skal konsentrere seg om tribuneliv. Det er akkurat denne delen jeg mener har vært litt forsømt før. Å lage bedre liv på tribunen må være første bud for alle supporterklubber, alt annet må komme etterpå.