Vis full versjon : Nyansettelser!
Kjell Inge Olsen ansatt som talentsjef. Svein Fjælberg som talentutvikler.
Olsen tiltrer i jobben som talentsjef 1. januar, mens Fjælberg starter sitt arbeid som talentutvikler 1. september. Olsen og Fjælberg skal jobbe med spillerne fra de er 12 år til de når a-lagsnivå.
- Vi håper at vi gjennom talentarbeidet som ledes av Olsen og Fjælberg etterhvert skal kunne levere flere spillere til vårt a-lag, sier sportsdirektør Egil Østenstad.
Østenstad er meget godt fornøyd med at både Kjell Inge Olsen og Svein Fjælberg takket ja til de respektive stillingene i klubben.
- Med Kjell Inge og Svein på plass tror vi at vi har fått de beste personene for å jobbe med talentarbeidet i Viking, sier sportsdirektøren.
Dette må jeg si er gode nyheter. Liker godt at Viking ansetter gamle storspillere, og jeg har troen på Kjelli som talentsjef!
mrhaaland
09-08-2007, 13:27
Han har jo trent eit lille gutt lag til Viking, å dei blei kretsmestere vist eg ikkje tar heilt feil. Så stå på Kjeli
nomodade
09-08-2007, 15:16
Dette kaller jeg satsing. Begynner å få stor tro på Østenstad sin plan. Kommer til å bli mange talenter i Viking fremover.
dumlekongen
09-08-2007, 16:17
Får håpe at talenter kommer til Viking for å benytte tilbudet om skolegang samtidig som de trener med Viking. Klubben har fått til en bra avtale med den nye videregående skolen i Jåttå.
Fotballidio10
09-08-2007, 16:28
Klubben Viking begynner å bli rimelig komplett nå.
Vi har et knallsterkt trener apparat i alle ledd, velstyrt adminitrasjon og organisajon, norges beste fasiliteter i form stadion og treningsanlegg.
Det hjelper selvsagt også med et lag som også fungerer, som igjen gir en enorm interesse og stort sett alltid stinn brakke på stadion!
Derfor er det ekstra gledelig med denne "talent" satsningen, fremtiden ser lys ut....
Hva i helvete???
KIO tilbake i Viking? Nå går det bare en vei, er jeg redd....
Hårreisende greier.
Jönsson-Ligan
09-08-2007, 20:44
Hva i helvete???
Hårreisende greier.
Han skal jo "bare" ha ansvaret for talentene, dessuten er det få som har bedre peiling på dette i Rogaland enn KIO.
Samma faen. Tar dette som et dårlig omen. Har virkelig ikke sansen for den fyren, merkelig nok.
viking_maen
10-08-2007, 00:46
Hva i helvete???
Hårreisende greier.
KIO har vært i klubben siden han sa opp jobben, har i år trent Viking gutter 15 til en 2. plass i 1. divisjon etter at dem stilte uten toppet mannskap mot Randaberg i siste runde ettersom Viking allerede var kvalifisert for eliten. Og gutter 15 i Viking er egentlig gutter 14, så det er sterkt! Tror KIO vil gjør ein goe jobb og tror Viking har ein del kvalitetsspiller i ungdomsstallen allerede nå.
nomodade
10-08-2007, 12:49
Hva i helvete???
Hårreisende greier.
Han skal jo "bare" ha ansvaret for talentene, dessuten er det få som har bedre peiling på dette i Rogaland enn KIO.
Ikke mange i Rogaland som har bedre resultater i lavere divisjoner en KIO, og han gjor det vel ikke så gale i Viking heller. Tom Prahl gjor d dårligere:) Tror dette er rett mann til å jobbe med unge spillere i Viking.
Kjell Inge Olsen ansatt som talentsjef. Svein Fjælberg som talentutvikler.
Olsen tiltrer i jobben som talentsjef 1. januar, mens Fjælberg starter sitt arbeid som talentutvikler 1. september. Olsen og Fjælberg skal jobbe med spillerne fra de er 12 år til de når a-lagsnivå.
- Vi håper at vi gjennom talentarbeidet som ledes av Olsen og Fjælberg etterhvert skal kunne levere flere spillere til vårt a-lag, sier sportsdirektør Egil Østenstad.
Østenstad er meget godt fornøyd med at både Kjell Inge Olsen og Svein Fjælberg takket ja til de respektive stillingene i klubben.
- Med Kjell Inge og Svein på plass tror vi at vi har fått de beste personene for å jobbe med talentarbeidet i Viking, sier sportsdirektøren.
Dette må jeg si er gode nyheter. Liker godt at Viking ansetter gamle storspillere, og jeg har troen på Kjelli som talentsjef!
Selv er jeg meget godt fornøyd ,da særlig med Svein Fjælberg,som talentutvikler,"han var jo som de fleste litt eldre her inne vet, en meget god spiller."Han fikk med seg 127 kamper i årene 1979-1986 1989-1990 Lykke til Svein!! "Flere litt eldre vikinger inn i styre og stell!! "
Goe saker dette.
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.