Vis full versjon : Forslag angående tråder
Ka med å dele opp kamptråden i 2 tråder? en før kamp og en etter kamp? ser det er mange andre som gjør det......
Og kanskje en egen turtråd når det er bortekamp, synes d kan bli mye bedre.
Ikke så dumt med en tråd før kampen og en etter. Egen tråd (hver kamp) for tur blir litt mye synes jeg. Kan eventuelt ha et eget tur/bortesupporter-forum.
Hva synes dere folkens?
Ikke så dumt med en tråd før kampen og en etter. Egen tråd (hver kamp) for tur blir litt mye synes jeg. Kan eventuelt ha et eget tur/bortesupporter-forum.
Hva synes dere folkens?
Det må vel være plass til 13 bortetråder??? Det er tross alt mange som reiser og da er det greit med en tråd for hver kamp?? Konne trur d kosta penga å starta en tråd.
Jeg synes det holder med to tråder for hver kamp, en for "før" og en for "etter", hvis vi skal ha en tredje for hver kamp som bare handler om reising/tur -diskusjoner synes jeg det blir litt mye. Det handler egentlig mest om at det fort blir litt forvirrende å ha så mange tråder om hver kamp, derfor foreslår jeg som nevnt at vi heller har et eget underforum for tråder som hvem som skal være med på tur, hvilken pub man møtes på, hvem som har plass i bilen osv.
Tribunekultur
02-05-2008, 17:57
De trådene om turer for hver kamp kan man ha på "Vikinghordene" delen.
Eget underforum med Vikinger på tur/fest/arrangment hadde jo vært noe?
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.