PDA

Vis full versjon : Sensur på forumet?

-trond-
10-08-2007, 13:38
Hvor har det blitt av tråden "Casuals i Stavanger?"? Er den ett offer for sensur? I så tilfelle, hvorfor? Tråden var jo saklig...

dukster
12-08-2007, 16:14
har lurt på det samme, egentligt. og sendte i den forbindelse en PM til admin.. har ikke fått svar...
syns det er svakt... meget svakt.. men men, har det sikkert travelt, eller noe sånt.

men for meg synes det klart at admin gjengen ikke tar standpunkt i denne saken og at de heller vil utsette og "tie i hel" kritiske spørsmål, enn å ta tak i det...

svakt...

aslak
13-08-2007, 11:09
Hei. Grunnen til at jeg ikke har svart deg på PM er at jeg ikke er helt vant til det nye forumet selv enda, så jeg så ikke at jeg hadde fått melding. Har vært borte i helga, men skal se på meldingen din i dag.

Når det er sagt så er det ingen selvfølge at vi må forklare alt som gjøres for medlemmene av forumet. Som nevnt før, det er ikke en folkerett å skrive her og det er ikke et demokrati... Det kom mange klager på den tråden om casuals, vi besluttet at vi ikke vil ha casuals på forumet og sparket dem derfor ut. Etter å ha latt tråden stå et par dager uten at det ble skrevet noe mer så bestemte jeg meg for å slette den helt.

Kort versjon: Ikke noe problem å diskutere casuals og hooligans, men at de skal få ha sin egen tråd der de forteller om hvor fint det er å sloss etter kamp er uaktuelt.