Vis full versjon : Tifo
Etter den siste tids diskusjoner på forumet angående tifo-gruppen, oppfordrer jeg alle som er interresert i å hjelpe til å ta kontakt.
Vi trenger folk til blant annet: flaggbæring, sying, maling, gjøre klart ting på stadioen før kampene etc.
Er du interresert, send meg en mail på: TIFO@VIKINGHORDENE.COM
- Nemenja
Nå som det går mot slutten av sesongen synes jeg det er på tide å gi litt cred til Tifo-Gruppa. Dere har hatt et veldig bra år, og mosaikken i den ene hjemmekampen på kortsiden og banneret borte mot Lyn setter jeg som årets prestasjoner av dere. Også tøft det dere prøvde på mot LSK på langsiden, tror det var Lsk i hvert fall. Synd det ikke gikk helt, men man lærer av sine feil.
Helt enig. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd i år, men plutselig har TIFO-gruppen virket organisert og flinke til å finne på ting. Mosaikken på langsiden hadde vært fantastisk om det bare hadde vært så mye folk som det pleier (pleide?) å være.
Stå på videre!
Helt enig. Jeg vet ikke helt hva som har skjedd i år, men plutselig har TIFO-gruppen virket organisert og flinke til å finne på ting. Mosaikken på langsiden hadde vært fantastisk om det bare hadde vært så mye folk som det pleier (pleide?) å være.
Stå på videre!
Vi har hatt våre opp og nedturer i år, men må vel si meg fornøyd med det vi har fått til :)
Takk for støtten :)
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.