Vis full versjon : oppverming
mrhaaland
20-07-2008, 17:44
Kanskje litt dårlig tittel, men eg har merka at det er litt dårlig stevning i starten av kampene. Eg tror det kunne vert eit sjakktrekk å spille denne før "ein blåe dag" i hvertfall på mandags kamper. Denne sende stevningå rett til 100%
http://www.youtube.com/v/MPAv3EdvUxE
dummere forslag skal det vel letes lenge etter
dumlekongen
20-07-2008, 21:08
dummere forslag skal det vel letes lenge etter
Hva er dumt med det forslaget?
Den sangen ble brukt under oppvarmingen for 1 eller 2 år siden og det var noen av de minuttene det ble danset mest på stadion.
Det er en frisk sang og en frisk rytme og jeg ser ingen som helst problemer i at denne sangen blir brukt til å fyre opp stemningen.
Når du slenger ut slike håpløse kommentarer som det du klarer å lire av deg her Nemenja,ja så mener jeg du bør være såpass til kar eller kvinne at du begrunner hvorfor dette er et så dumt forslag.
Jeg er inne på dette forumet hver dag og leser. Men jeg begynner å bli dritt lei av at det lille som blir skrevet her inne enten er en jævlig syting på ditt eller datt. Eller så er det slike latterlige påstander uten begrunnelser. Som f.eks" dummere forslag skal det letes lenge etter" " fy faen for noen håpløse meninger" " hvor dum går det an å bli"
Håper folk tar til vett og gjør sin skjer til at dette forumet får en ny oppblomstring og klarer å bli som det gamle forumet. Det var det flere saklige gode diskusjoner som pågikk stort sett hele tiden.
Problemet her inne slik som jeg ser det er at det sitter en del bedrevitere der ute(uten å nevne navn) ,som hele tiden skal komme med sure oppstøt hver gang noen er uenige med dem.
UENIGHET SKAPER DISKUSJON
Jeg ser ingen som helt grunn til at dette forumet ikke skal klare å bli like bra som det gamle og andre forum. Vi må bare endre holdningen til folk. Og kritikk er bra det, så lenge den er konstruktiv.
Hvorfor det er et dumt forslag?
Jo, pga at når du går på hjemmekamp skal publikum fyres opp av lagets egne sanger, ikke noen tåpelige gamle diskotek sanger. Se på alle andre arenaer i Norge, der fyres publikum opp av egne klubb sanger, slik som her i Stavanger.
dumlekongen
21-07-2008, 00:16
Jo, pga at når du går på hjemmekamp skal publikum fyres opp av lagets egne sanger, ikke noen tåpelige gamle diskotek sanger. Se på alle andre arenaer i Norge, der fyres publikum opp av egne klubb sanger, slik som her i Stavanger.
Bra. Nå argumenterer du ihvertfall for ditt syn.
Har du vært på mange stadioner rundt om i Norge? Hvordan påvirker f.eks "Nystemten" Brann fansen? Dette er en sang som i utgangspunktet ikke var noen Brann-sang.
Jeg har vært på flere stadion hvor denne disco låten har blitt brukt til å fyre opp stemningen. Og det funker.
Men nå er dette bare min mening da. Håper du ikke syntes jeg er så veldig dum pga at mine meninger ikke er like dine.
Bra. Nå argumenterer du ihvertfall for ditt syn.
Har du vært på mange stadioner rundt om i Norge? Hvordan påvirker f.eks "Nystemten" Brann fansen? Dette er en sang som i utgangspunktet ikke var noen Brann-sang.
Jeg har vært på flere stadion hvor denne disco låten har blitt brukt til å fyre opp stemningen. Og det funker.
Men nå er dette bare min mening da. Håper du ikke syntes jeg er så veldig dum pga at mine meninger ikke er like dine.
Ja faktisk, Har vært på ca 90% av alle bortekamper de 2 siste åra, alle i år utenom mot RBK.
Selfølgelig respekterer jeg din mening, men som sagt, jeg mener at fansen skal fyres opp av egne klubb sanger :)
Tror kanskje det blir bedre stemning om hordene er på plass før kampstart. Må jo være kjipt for vikingspillerene å møte buing når de løper ut på stadion for å varme opp.
Tror kanskje det blir bedre stemning om hordene er på plass før kampstart. Må jo være kjipt for vikingspillerene å møte buing når de løper ut på stadion for å varme opp.
De aller fleste ifra Hordene er på stadioen tidligt, men den "harde" kjernen som er på beverly og som ankommer med båten kommer ikke før ca 10-15 min før kampstart
Hehe
vBulletin® v4.0.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.