PDA

Vis full versjon : Tribuneliv 2011

Capo
16-12-2010, 00:21
Hvilke forventninger har folk? Selv har jeg moderate forventninger til neste sesong, det blir avgjørende om setene blir fjernet fra feltet.

Kjør debatt, selv om det nesten ikke er folk som diskuterer her.

Psyko
19-12-2010, 13:20
Håper på bra tribuneliv, prøver å bestille sesongkort med hordene men det er jo fult!? det er jo bra, sjøl om eg veldig gjerne skulle stått der. var det ikkje snakk om å fløtte hordene? fjerne setene er et stort pluss uansett!

vikingøst
27-01-2011, 16:28
er det utsolgt på hordene sitt felt?

Psyko
03-02-2011, 14:27
Var ikkje mange ledige plassene igjen, kunne godt tenkt meg det selv!

vikingøst
03-02-2011, 14:52
Konge da!

Det lover godt!

Da vært det stilles krav til:

Alle bør stå.
Man bør kle seg i hvitt og blått ( har vært på stadion når vi fx. spiller mot brann, og noen står i råd jakke på feltet) BRUK HODE!
Det bør være 10-15 som setter igang sanger
Det bør bli slått krafig ned på useriøse rop, rasisme, legning +++
Det bør være et krav til at de som står der følger fastsatt tifo opplegg.

Det bør være krav om at man synger og følger med!

Da kommer hordene til å få et bra løft!

++++ helt ok med 5-6 øl før kampen, men "drita" folk bør ikke slippe inn.

Dolven
06-03-2011, 04:59
Har tenkt til å stå å støtte hordene på sidelinja, motsatt av trenerteamet. Med andre ord, når hordene setter i gang noe, så prøver jeg å få med langsida :P

Men er det noen som veit hvorfor jeg ikke fikk lov å stå i kampen mot Aalesund i fjord? Vakta sa at folka bak meg ikke kunne se - og de var 7-8 rader oppe. Hvis de ikke kunne se da, så måtte de være blinde :

0yvis
13-03-2011, 23:28
Har vel moderate forventninger jeg å. Håper litt mer farge og liv og flagg osv, men lydvolumet forblir vel det samme om ikke dårligere.
Generelt er vi veldig avhengig av hva som skjer på banen syns jeg.

dumlekongen
13-03-2011, 23:36
Hvis kampen i dag representerer lyden fra Hordene i år, ja så blir det ikke mye lyd på stadion gitt:-)