PDA

Vis full versjon : Tribunesesong 2009.

Capo
29-10-2008, 23:20
Da var det slutt med hjemmekamper for sesongen 2008. Hva synes egentlig folk om stemningen i år? Selv om den har blitt litt bedre, så har fortsatt Hordene utrolig mye å gå på. Jeg føler at vi ligger langt etter i forhold til hvor vi burde ha vært tribunemessig. Hvilke grep mener folk det bør gjøres til neste sesong?

Brandur
30-10-2008, 05:57
Hordene bør først og fremst presse ut de som er der bare for billige billetter, kanskje mer hjelp fra Viking med sanger på forhånd av kampene sånn at folk kan sangene som blir sunget. Og jeg ville også likt hvis vi kunne også fått på plass en gruppe som jobbet med nye sanger, sånn hver måned eller noe.

Jeg synes det har vært greit i hordene i år, men jeg skulle ønske at det ikke er de samme som synger alltid, men at flere er med. Har intrykket av at vi er sånn ca. 100-200 stk som alltid synger. De siste 3 kampene har det forøvrig vært heller laber stemning.

Mørkeblått
31-10-2008, 15:34
Enig med brandur. Når hele kortsiden står, da synger iallefall halvparten av kortsiden. Skal ikke være så vanskelig å få kortsiden til å stå heller. Det krever bare at noe gjøres fra hordene.

Brandur
31-10-2008, 23:24
Problemet er vel å få Viking med på noe sånn, Viking har vel planlagt og ha så og så mange seter tilgjengelige for de som vil stå under kampene. Og hvis tre personer havner foran noen som vil sitte, så blir det ofte krangling. Dette tror jeg hindrer ganske mange mer enn det vi tror fra å stå.