Viking har lenge ønsket seg en slik hall.
Og ut fra hva jeg har forstått,så har de lenge hatt et ønske om en slik hall i nærheten av Viking Stadion. Problemet her er bare å finne et egnet areal. Området bak den ene langsiden på stadion er stort nok, men dette området er regulert til friområde og jeg er sikker på at naboer vil protestere høylytt om dette foreslås til hall.
I tillegg så vil noe av dette området måtte brukes hvis Viking ønsker å utvide stadionkapasiteten.
Men det er ingen tvil om at Viking og klubbene i området har et stort behov for en slik hall. Får vi flere slike vintre som i år, så er jeg sikker på at ønsket om en storhall igjen vil komme kraftig på banen.
Det må være en mulighet for at Viking sammen med andre klubber og eventuellt eksterne investorer klarer å få til en slik hall. Jeg er sikker på at utleie muligheten ville vært stor. Det ville vært bortimot 10-15 klubber i distriktet som kunne være aktuelle for å leie plass i en slik hall.
Jeg tror de to største problemene med å få til en slik hall er plassering og klare å få inn investorer. For selv om det er oppgangstid i økonomien igjen, så har ikke finanskrisen og forsiktigheten helt sluppet taket.
\"Steven Gerrard Gerrard
he shoots over 40 yards
hes scouse and hes f*ckin hard
Steven Gerrard Gerrard\"
Bokmerker