+ Nytt svar
Viser resultat 1 til 3 av 3

Tråd: Innendørshall, må vi få det her i området?

1. Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    55
    Rykte styrke
    3

Innendørshall, må vi få det her i området?

Vet noen om det er planer for en innendørshall her i området?
    Etter at Actasjefens planer ute på Randaberg gikk i vasken er det ingen planer for full størrelse innendørs fotballhall i området.
    De aller fleste andre elite lag trener inndørs på full bane. Faktisk tror jeg Viking, SIF, VIdar, Sandnes og Bryne taper på ikke å ha et slikt tilbud.
    Jeg er nesten overbevist om at alle lag som har tilgang til full størrelse innendørs fotball bane har en fordel inn mot seriestart.

Ikke har jeg lest noe om at Viking ser på slik hall heller. Er de fornøyd med situasjonen?? Det undrer meg litt i tilfelle...
    Har kommunen noen slike planer eller forespørsler?? Noen som vet?

2. Medlem siden
    Jul 2007
    Meldinger
    444
    Rykte styrke
    3

Viking har lenge ønsket seg en slik hall.
    Og ut fra hva jeg har forstått,så har de lenge hatt et ønske om en slik hall i nærheten av Viking Stadion. Problemet her er bare å finne et egnet areal. Området bak den ene langsiden på stadion er stort nok, men dette området er regulert til friområde og jeg er sikker på at naboer vil protestere høylytt om dette foreslås til hall.
    I tillegg så vil noe av dette området måtte brukes hvis Viking ønsker å utvide stadionkapasiteten.

Men det er ingen tvil om at Viking og klubbene i området har et stort behov for en slik hall. Får vi flere slike vintre som i år, så er jeg sikker på at ønsket om en storhall igjen vil komme kraftig på banen.
    Det må være en mulighet for at Viking sammen med andre klubber og eventuellt eksterne investorer klarer å få til en slik hall. Jeg er sikker på at utleie muligheten ville vært stor. Det ville vært bortimot 10-15 klubber i distriktet som kunne være aktuelle for å leie plass i en slik hall.

Jeg tror de to største problemene med å få til en slik hall er plassering og klare å få inn investorer. For selv om det er oppgangstid i økonomien igjen, så har ikke finanskrisen og forsiktigheten helt sluppet taket.
    \"Steven Gerrard Gerrard
    he shoots over 40 yards
    hes scouse and hes f*ckin hard
    Steven Gerrard Gerrard\"

3. Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Madla
    Meldinger
    328
    Rykte styrke
    3

Remember, remember the 5'th of November, when Brann was beat and everyone felt the heat.

+ Nytt svar

Thread Information

Users Browsing this Thread

Det er nå 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Bokmerker

Innleggstillatelser

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine