Er fullstendig enig med deg. førsteelleveren er jeg fornøyd med synes det er gode spillere, kunne tenkt meg en høyreback og spiss. Synes Nisja har spilt bra i mange kamper og har personlig tro på han(han e fortsatt ung og kan bli bedre). At folk hjemme i Stavanger ikke er optimister og støtter laget med å dukke opp på stadion synes jeg er dårlig supportermoral. Bor selv i Oslo men får med meg alle kampene på vikingtv abonnemanget mitt. Går på kamper i nærheten. Er selv optimist men også en realist og går ikke rundt å drømmer. Synes for det om at det er viktig å håpe! Synes Haareide har fått Viking til å framstå som mer positive etter Røsler allerede.
Men det er ikke trener som sparker ballen. Så kampen Viking-Start i dag og Viking var overlegne Start i 70 minutt. desverre varer kampen 90 minutt og de siste 20 minuttene var utrolig dårlig lag/arbeidsmoral. De hadde hatt 100% innsats i 70 minutt så kan skjønne at de er slitne men de er profesjonelle idrettsutøvere og skal ikke slippe Start inn i kampen etter 70 minutt. Kan jo også være at det var treningskamp og at motivasjonen ikke var helt på topp. Men folk flest liker ikke å tape!
Mener at Viking skal være med å kjempe om medalje i år, med marginene på vårs side, ny giv og klare arbeidsroller + ha tro på egne ferdigheter kan
guttene i mørkeblått nå langt!Enig i de forsterkningene du etterlyser. Får vi en makker/utfordrer til Ingelsten som kan score mål og en ekstra Midtbanespiller kan dette bli bra
Er en ting jeg lurer på ved innlegget ditt: Er det bekreftet en overgang for jarstein? Sjekket det som er av medier og fant bare artikler om at svar blir gitt i morgen Mandag.

Svar med sitat

Bokmerker