hørte rykter om at 2 mann skal bli presentert i morgen noen som kan bekrefte dette?????????
Nå har vi fått en bedre keeper enn vi har fra før.. han må overbevise meg.. Men er positiv etter innlegg fra flere Vikingsupportere her inne på forumet![]()
Satser på en konkurrent til forsvaret og Ingelsten.. Er relativt fornøyd men kan vær bra for supporterene spilleren og klubben med konkurranse på de fleste rollene..'
HEIA V I K I N G og Velkommen Rune Almenning Jarstein
hørte rykter om at 2 mann skal bli presentert i morgen noen som kan bekrefte dette?????????
Hvor har du fra at Jarstein er klar?
I følge Aftenbladet så har Viking innkallt til pressekonferanse på mandag og man FORVENTER at det er en meddelelse om at Jarstein er klar. Men med alt skriveriet som har vært i media i det siste, så tror jeg for min del ikke på noe før kontrakten er signert.
\"Steven Gerrard Gerrard
he shoots over 40 yards
hes scouse and hes f*ckin hard
Steven Gerrard Gerrard\"
nå er jo artikkel skrevet på utrolig usikker måte:
I dag bekreftet både Jarstein og Vikings sportsdirektør Egil Østenstad at de REGNET med å få en avklaring på keeperspørsmålet nå.
Landslagskeeper Jarstein forlater dermed fjorårets seriemester Rosenborg.
men blir enormt overasket hvis ikke Jarstein blir Presenter i morgen
Vet du eller noen noe om rykte om at 2 spillere blir presentert i morgen er sant?
Ut fra Aftenbladet kommer det en ny back (uten navn) og så presenteres Nevlands retur til sommeren.
http://fotball.aftenbladet.no/elites...icle163099.ece
\"Steven Gerrard Gerrard
he shoots over 40 yards
hes scouse and hes f*ckin hard
Steven Gerrard Gerrard\"
Fantastisk å signere Jarstein og Nevland samtidig. To norske landslagsspillere som holder et høyt nivå. Gratulerer, Viking og alle medsupportere. Dette er en herlig dag. Hvis vi skulle få tak i Stoor også, så begynner dette virkelig å bli bra![]()
Det er nå 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bokmerker